2012. augusztus 9., csütörtök

1. fejezet, 4. rész.
A csók.


Megérkeztünk a helyre, ahol vacsizunk. Egy hangulatos kis étterem volt, a teraszán kis lámpákkal, olyan igazi álom-étterem. Niall kipattant a kocsiból, majd az én oldalamhoz jött, és kinyitotta az ajtót. Kiszálltam, és rámosolyogtam. Becsapta a kocsi ajtaját, és elindultunk az étterem ajtójához. Mikor beléptünk, egy nő állt az ajtónál. 
- Jó estét!
- Jó estét, két személyre foglaltam asztalt, Niall Horan néven. - mondta Niall a nőnek. 
A nőci erre bólintott, majd elkezdett minket az étteremben vezetni. Az asztalok között mindenki megbámult minket, főleg a fiatalok. Egy hosszú folyosón mentünk végig, nem értettem, hogy hova, mivel itt már asztalok sem voltak, a terasz pedig nem erre volt. Mikor kiértünk a folyosóból, egy hátsó kiskert volt, ahol egy pavilon állt. Alatta egy fekete asztal és 2 szék volt. Pont olyan volt, mint a mesékben. Gyertyafény, pavilon, rózsa az asztalon. Leültünk a helyünkre, és rendeltünk. Niall egy csomó kaját rendelt, én meg csak ananászos csirkét burgonyával. Amíg csinálták a vacsoránkat beszélgettünk. 
- Ez a hely gyönyörű. Örülök, hogy veled vagyok ma este - mondtam.
- Gyönyörű este, gyönyörű helyen egy gyönyörű lánnyal - erre én elpirultam - és rengeteg kajával! - itt már muszáj volt nevetnem. 
Kihozták a kaját, és elkezdtünk enni. Én fél óráig nyammogtam az egy tál ételen, amíg Niall megevett egy hatalmas gyros tálat. Mikor mindketten végeztünk elégedetten dőltünk hátra a széken, jelezve, hogy teljesen jól laktunk. Legalábbis én jól laktam. 
- H, te aztán tényleg sokat eszel. Hogy fér beléd ennyi kaja? - kérdeztem lepődötten. 
- Fogalmam nincs! - mondta, és elmosolyodott. Pár pillanatig csak néztük egymást, mikor Niall gondolt egyet, és felállt. Felém nyújtotta a kezét, majd kicsit meghajolt:
- Szabad egy táncra?
Megfogtam a kezét, ő pedig óvatosan magához rántott. A benti helységből kihallatszott egy éppen lassú szám. Átkarolta a derekam, én az egyik kezem a hátára, a másikat pedig a vállára raktam, a feje pedig a mellkasára helyeztem, így lassúztunk. Ahogy hozzábújtam, mintha egy öngyújtóra fújtak volna hajlakkot, olyan érzésem volt, csak éppen a szerelemmel. Hirtelen elvettem a fejem a mellkasáról, és felnéztem rá. Ő lemosolygott rám, és nyomott egy puszit a homlokomra. Rettentő boldog lettem, hogy egy ilyen fiúval randizhatok. Amikor vége lett a számnak, a szöszi srác eltolt magától, és a szemembe nézett. 
- Niall Horan vagyok.
- Tudom! - mondtam, mert meglepődtem. Ismerem.. 
- Tizenkilenc éves vagyok. 
- Tudom..
- Tagja vagyok a One Directionnek.
- Ezt is tudom - vajon miért mond ilyeneket?
- És teljesen beléd szerettem Justine! 
- Tud.. Tessék? - kérdeztem meglepődve. 
A színem először fal fehér lett, majd hirtelen elpirultam, és olyan lettem, mint egy rák. Niall csak mosolygott, nekem pedig a fülemben zúgott a vér. Megkapaszkodtam Niall vállába, mert úgy éreztem, el fogok ájulni. És ami ezután jött... Niall lassan felém hajolt, és végig a szemeimbe nézett. Már csak pár centi választott el minket, én pedig megcsókoltam. Romantikus volt a holdfény alatt csókolózni, mindig is ilyen csókra vágytam, és most megtörtént azzal a sráccal, akiért már 2 éve rajongok. Mikor elváltunk egymástól még mindig elég közel volt az arcunk. 
- Szóval belém szerettél? - kérdeztem mosolyogva. 
- Szerelem volt első látásra!
- Egyszer elmentem a koncertetekre.. - mondtam furcsán - és megkérdeztem, hogy feleségül veszel-e.. - itt már mosolyogtam - azt mondtad igen. Most szavadon foglak! 
Erre már Niall is elkezdett nevetni, nyomott egy apró puszit a számra, megfogta a kezem, és elkezdett húzni maga után. Én szótlanul követtem. Egy kis úton mentünk, egy sötét erdőn keresztül. Nem tudtam mire készül, de a legrosszabbra sem mertem gondolni. Kiértünk az erdőből, és a Temze partján voltunk. Sötét volt, a csillagok pedig gyönyörűen ragyogtak az égen. Az összes zaj csak annyi volt, hogy a folyó halkan csobogott, és a tücskök ciripeltek. Nem tudom hol voltunk, de nem is érdekelt. Niall szorosan megölelt, ami jól jött, mert alapból már meg voltam fagyva. A Temze halkan csobogott, a vízben pedig látszott a hold fénye. Így álltunk fél óráig a parton, a szélben. Niall egyszer csak megfogta a kezem, és a szemembe nézett. Megfogta az arcom, és kicsit közelebb húzott magához.
- Lennél a barátnőm?
- Már azt hittem meg sem kérded - mondtam, és a nyakába ugorva megcsókoltam.
Hosszasan csókolóztunk, mikor eszünkbe jutott, hogy kilencre haza kell érnem. Megfogtuk egymás kezét, és visszasétáltunk az étterembe. Paul már a kocsival minket várt. Beültünk, és elindultunk haza. A fejem egész úton Niall vállán volt, az ő keze pedig a derekamon. Paul beparkolt a ház elé, Niallel pedig kiszálltam a kocsiból.
- Jó volt veled lenni - mondtam, és átöleltem.
- Remélem még sokáig leszünk együtt - mondta, majd egy csókot nyomott a számra, átölelt, és beszállt a kocsiba. Megvártam míg elmennek, aztán bementem a házba. Levettem a csizmám, majd a kanapéra huppantak, ahol anya éppen híradót nézett, apa pedig olvasott. Kicsit felnézett az újságból, és egyszerre kíváncsiskodott.
- Na? Milyen volt a randi?
- Szokjátok meg, mert új fiúm van! - mondtam boldogan, majd kacsintottam egyet.
Anya rám mosolygott, apa pedig az orra alatt piszmogott valamit. Azt hiszem jó lesz, ha megszokja, mert tényleg szeretem Niallt! Elköszöntem a szüleimtől, és felszaladtam a szobámba. Bekapcsoltam a gépem, mikor felugrott egy ablak.

GiliM.: Naaaaaa?? Milyen volt a randid?
Jus: A LEGJOBB!
GiliM.: Mesélj el mindent!
Jus: Ó Úr isten! Elvitt egy étterembe, aztán táncoltunk, és ezt mondta:
Niall Horan vagyok, tizenkilenc éves vagyok, tagja vagyok a One Directionnek, és teljesen beléd szerettem Justine. Aztán megcsókolt és hú istenien csókol! Azután egy erdőn keresztül elsétáltunk a Temzéhez, és csillagokat bámultunk, aztán hazahozott. Totáááál szerelmes vagyok! :$
GiliM.: Juj de jó!:O Én ma Harryvel randiztam!
Jus: Komolyan? Hova vitt?
GiliM.: Moziba. Teledobáltam a haját popcornnal, aztán elmentünk sétálni, aztán mikor a házunk előtt voltunk megcsókolt! 
Jus: Uhhhhh! Mehetünk dupla randira ;) 
GiliM.: HA-HA! :D 

Beszélgettem még Gilivel, aztán lefeküdtem. Annyira boldog voltam, hogy aludni sem tudtam. Szebb a valóság mint az álom. Mielőtt elaludtam végig gondoltam az egész randit, újra éreztem Niall kezét az arcomon, hallottam a hangját, mikor azt mondja "beléd szerettem". Újra éreztem a csókját, az ölelését. Legszívesebbek elfutottam volna hozzá, és addig öleltem volna, amíg tehetem. Niall olyan mint egy kis talizmán. Zsebre akarom tenni,hogy mindig velem legyen.


***


Arra keltem, hogy anya felhúzza a rolót a szobámba, és rám mosolyog. Felültem, és megdörzsöltem a szemeim. Az éjjeli szekrényemen lévő óra délelőtt tizenegy órát mutatott. Anya kimasírozott a szobából, én pedig felkeltem. A pizsamám csupán egy női "alsónadrágból" és apa régi pólójából állt. Leslattyogtam az emeletről, és a bacon és tojás  illatának a keverékére lettem figyelmes. Bementem a konyhába, ahol meglepetésemre Niall ült az asztalnál. 
- N-Niall? - kérdeztem meglepődve. 
Niall csak bólogatott egy hatalmas mosollyal az arcán. Szerencsére apa korán elindult munkába, szóval csak anya tudta faggatni minden hülyeséggel. Annyira meglepődtem, hogy le kellett ülnöm. Lehuppantam az egyik bárszékre, majd megdörzsöltem a szemeim, hátha csak álmodok, vagy hallucinálok. Mikor már nem foltokban láttam, akkor vettem észre, hogy Niall kezében egy doboz fagyi van, és furcsán néz rám. 
- Jól vagy? Minden rendben? 
Ekkor anya hátrafordult, majd odajött hozzám, megfogta a homlokom. Én felfele kancsalítva néztem a kezére, aztán mikor levette a homlokomról, furcsán piszmogott egyet. Intettem Niallnek hogy jöjjön velem, én pedig leugrottam a székről, és a nappaliba mentem. 
- Mit keresel itt? 
Niall egy kis szünet után megszólalt:
- Hoztam fagyit.. 


Komikat kéreeeeeeeek komi éhes vagyook! De most komolyan..:D Tegnap egy délután alatt 25 ember nézte a blogom! :O Azért ennyi emberből egy-kettő írhatott volna :( Azért boldog vagyok, ha olvassátok, és ha nem tetszik, akkor jelezzétek, hogy min kéne változtatnom. 

Puszi
patricia.

AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :O *-*
NIALL HORAN FUCKING PERFECT! ._.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése