2012. augusztus 16., csütörtök


1. fejezet, 5. rész.

Party in da house. 


- Hoztam fagyit..
Niall széttárta a karját, és megölelt. Én még mindig le voltam sokkolva, Niall a házunkban.Fagyit hozott. Anya, bacon, ölelés. Miiivaaaan? Az egész nem állt össze. Hát, nem baj, legalább fagyi van! Visszaöleltem Niallt, és egy puszit nyomtam a szájára. Anya az étkezőből üvöltött, hogy kész a reggeli. Elég hülye látvány lehettem pizsiben. Mikor ebbe belegondoltam kicsit el is pirultam. Leültünk az asztalhoz, és elkezdtük falni a baconos tojást. Niall 5 perc alatt betakarította az övét. 
- Hű! Neked aztán van étvágyat! - mondta anya elkerekedett szemekkel, és elnevette magát. 
Niall erre elpirult, és elkezdte gyűrni az ujjait az asztal alatt. Láttam, hogy zavarban van, ezért gyorsan befaltam a reggelim, és intettem neki, hogy jöjjön utánam. Megköszönte a reggelit, és utánam jött. Felmentünk az emeletre, majd mikor a szobám ajtaja elé értünk megálltam.
- Készen állsz rá, hogy belépj egy lány szobájába? - kérdeztem nevetve.
- Igen! - mondta, majd elmosolyodott.
Kitártam az ajtót.


Niall szemszöge.


Justine kitárta a hatalmas fehér ajtót, és belépett a szobába. A szobának hatalmas világosbarna falai voltak. Az ajtóval szemben lévő falon helyezkedett el egy óriási ablak egy erkéllyel, amin egy sötétbarna sötétítő függöny volt. Az ablaktól jobb oldalon lévő falon rengeteg hangszer volt. Balra egy mézbarna szekrénysor volt, középen pedig az ágy. Hatalmas franciaágy babarózsaszín ágyneművel. Nem olyan tipikus csajos szoba volt.  Jus besietett a szobájából nyíló fürdőszobába, és pár perc múlva felöltözve jött ki. A haja szőkén csillogott, a szeme meg úgy világított mint egy macskának. Nekem ő volt a világ leggyönyörűbb teremtése.
- Az összes hangszeren játszol? - kérdeztem, majd körbenéztem a falon.
- Igen . bólintott mosolyogva.
A falhoz sétált, és minden hangszeren eljátszott valamit. Gyönyörűen hangzott az összes dal, mintha már ezekre a hangszerekre született volna. Mikor éppen a gitárt rakta vissza a falra, egy hatalmasat nyújtózott, hogy elérje a szöget, én pedig mögé lopakodtam, és átöleltem. Átfontam a kezem a derekán, az arcomat pedig a vállába fúrtam.
- Ma buli lesz nálunk. Szeretném, ha velem jönnél - mondtam neki, és egy puszit nyomtam az arcára.
- Örömmel! - mondta, majd megfordult, és megcsókolt.


Gilian szemszöge. 


- Hé, Gili! - üvöltött egy hang a telefonba. Harry hangját ezer ember körül is felismerném, és mikor meghallom azt a rekedtes, édes hangot mindig elmosolyodok.
- Szia Harry - mondtam lassabban, és magasabb hangon, mint szoktam. 
- Ma parti lesz nálunk, kilenckor nálad leszek. Nemleges választ nem fogadok el. Puszi! - mondta, majd letette. Imádom, mikor ezt csinálja. Ránéztem az órára, fél hét volt. Remek, még van időm. Bementem a fürdőbe, és ledobtam magamról a ruhákat. Remek, híztam pár kilót. Feszülős ruha kihúzva. Le kell fogynom, és rá kéne szoknom a salátára. Beugrotta a zuhany alá, majd elkezdtem mosni a hajam. Imádom a hajam, mindig a legjobb samponokat veszem meg. Leöblítettem a balzsamot is, majd kiszálltam a zuhany alól, és magamra csavartam egy törülközőt. Kivettem a szekrényből a hajcsavarókat, és tincseket tekertem a kis hengerekre. Amíg a hajam szárad előkotrom a ruháimat. Egy púderszínű lenge ruhán akadt meg a szemem, de mikor felpróbáltam rettenetesen nézett ki. Azzal a lendülettel lerántottam magamról, és visszadobtam a szekrénybe. Kotorásztam egy kicsit, és megakadt a kezem egy színes kis darabon. Tökéletes volt, és gótnak sem akartam kinézni, ezért jó volt a sok szín. Bementem a fürdőbe, és hozzáillő kicsit füstös sminket csináltam, a számra pedig babarózsaszín rúzst kentem. Kibontottam a hajam, ami szép hullámos lett. Felvettem az összeválogatott ruhát, és vártam Harryre. Mikor kilenc óra volt, pont csöngettek. Az ajtóhoz tipegtem,felvettem egy fekete szövetkabátkát, és kinyitottam az ajtót. Mikor Harry rám nézett, elkerekedett szemekkel sóhajtott egyet, majd egy puszit nyomott a számra. 
- Hűűű, de csini vagy! - mondta, majd a derekamat átkarolva a kocsihoz vezetett. Én csak mosolyogtam egyet a megjegyzésére, és beszálltunk a kocsiba. 
Az oda út csendesen telt, csak néha mosolyogtunk egymásra. Mikor Harry a feljáróra hajtott, már hallani lehetett a zenét, és az ablakon át fények szűrődtek ki. Volt jó pár kocsi a ház előtt. Kiszálltunk, majd kézen fogva bementünk a házba. Ismerős arcokkal volt tele a ház, akiket valahol biztos láttam már. Megpillantottam Just és Niallt, amint a kanapén ülve beszélgetnek valami srácokkal. Justinen egy tuti ruha volt. Odasétáltam hozzá, és lepacsiztam vele. Örülök,hogy ő is itt van. 
- Szia! - köszönt az egyik srác nagy szemekkel. 
- Sziasztok - mondtam mosolyogva a három srácnak. 
A srácok csak nagy szemekkel bámultak rám, és hebegtek valamit. Niall kicsit arrébb húzódott, így én is le tudtam ülni a kanapéra. Az asztalon egy csomó rágcsa meg pia volt. Mikor a fiúk megláttak minket köszöntek, majd felálltak a nem messze lévő étkezőre. Louis súgott valamit a többieknek, aztán elkezdte üvölteni, hogy "One Direction dance party", majd mellettem ülő Niall felállt, és hangosított a zenén. Éppen a Rita Ora - Hot Rihgt Now ment, amire mindenki felugrott és elkezdett táncolni. Együtt énekeltünk Rita Oraval, és mindenki ugrált, őrülten táncolt, vagy csak billegett. A házban nem volt nagy hely, ugyanis akkora tömeg volt. Gondolom a fiúknak volt jó pár haverjuk.. Lányok is voltak, de inkább pasik. Eleanor és Danielle is ott voltak, oda is jöttek hozzánk. 
- Üdv a nagy One Direction családban! - mondta üvöltve Danielle. 
Mi csak mosolyogtunk, ugyanis Justine holnap megy egy felvételre, ahol vokálozni fog. 
Az este hátralevő részében iszogattunk. Mi Justinnel megittunk egy üveg bort, aminek már éreztük a hatását. Zayn és Louis sem voltak már tiszták, Harry eléggé betintázott, csak ülni és nyögni tudott, Niall még élt, Liam pedig teljesen tiszta volt. Harry egyszer csak felállt, megfogta a kezem, és a folyosóra húzott. Ott alig hallatszott a zene, ezért jól hallottam mit mond. Én nekidőltem a falnak, ő pedig velem szemben állt, és az egyik kezével a falnak támaszkodott. Hosszú ideig csak néztük egymást, mikor mélyen a szemembe nézett, és megszólalt. 
- Gili, bár tudom, hogy holnap semmire nem fogok emlékezni, de muszáj elmondnom, hogy totálisan beléd zúgtam - mondta, majd lesütötte a szemét. 
Én csak bámultam, majd a fejem a falnak támasztottam, aztán kinyögtem, hogy "én is". Erre Harry átkarolt, és megcsókolt. 

Justine szemszöge. 


- Harry elhívta Giliant, a fiúk meg teljesen betöltöttek. Louis elkezdte énekelni az I Want-t, én meg egyedül maradtam 3 méteres körzetben 3 részeg sráccal, akik énekelnek. Liam és Danielle táncolt Eleanor Louist cseszegette, hogy hagyja abba a piálást, Zayn pedig Perrievel beszélgetett. Ők jól el voltak, a végén még Zarrie lesz. Kimentem a konyhába, hogy adok a fiúknak valamit, amitől jobban lesznek. Mikor beértem, a konyha üres volt, de annál nagyobb volt a kupi. Pár perc múlva Niall lépett be a konyhába, és átölelt. Benne nem volt olyan sok pia,de azért ő sem volt magánál.  
- Egyszer a feleségem leszel Justine Evans! - mondta, majd átölelt. 


Bocsi, hogy eddig várattalak titeket, és hogy rövid részt hoztam. 2 komi után jön az új rész!(bocsi, de nem akarok úgy írni, hogy csak magamnak írok. Azért valami élet jelet adhatnátok magatokról..) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése