2012. augusztus 29., szerda

2. fejezet, 1. rész.
Vásárlás.



- Ó, várjatok! - fordult meg Louis, miután kiosztotta a takarítandó részeket. - Kell két ember, aki elmegy bevásárolni, ugyanis a hűtő tök üres, és biztos, hogy meg fogunk éhezni. Oké, tegye fel a kezét, akinek itt a kocsija. - Danielle, én, Harry feltette a kezét. Lou nem, ugyanis ő nem akarta elhagyni a házát. - Szuper, ki akar elmenni? - erre én, Niall, Harry és Zayn tette fel a kezét. - Harry, Justine! Tökéletes! Adok pénzt, és mehettek is. 
Tommo a kezünkbe nyomott egy rakat pénzt, majd hessegetve kitolt minket a lakásból. Ránk csapta az ajtót, és kint hagyott minket a szakadó esőben. Gyorsan a kocsihoz futottunk, beültünk, és elindultunk. 
- Hát.. azt hiszem kizártak minket - mondta Harry nevetve. 
- Igen, szerintem is! Te tudod mit kell venni? 
Harry erre riadt képet vágott, majd elővette a telefonját, és a füléhez tartotta. Alig fél perc múlva már beszélt Louisval. 
- Azt mondta vegyünk amit akarunk - vonta meg a vállát. 
Szerencsére a volt egy közeli bevásárlóközpont, így hamar odaértünk. Mivel hétvége volt, nehezen találtam egy parkolóhelyet, és beparkoltam. A kocsiról ömlött a víz, néha villámlott is. Elkezdtem kotorászódni a kesztyűtartóban, mert általában ott mindig van esernyő. Persze most nem volt. 
- Hát. Futás! - mondtam mosolyogva, kinyitottam a kocsi ajtaját, majd elkezdtem futni a kosarak felé. Szerencsémre tegnap vittem váltóruhát, mert magassarkúban és miniruhában megfagytam/megáztam volna. Mikor a kocsikhoz értem, Harry még mindig a kocsiban volt. Intettem neki, hogy jöjjön, majd kiszállt, és kényelmesen ballagott. Furcsán néztem rá, megvontam a vállam, és elkezdtem tolni a kocsit. 
- Várj! - mondta Harry, mire megfordultam, és ránéztem. Ő felkapott, és beleültetett a kocsiba. - Nem jobb így? Tegnap biztos szétment a lábatok a magassarkúkban.. 
Erre én mosolyogva bólintottam, és elhelyezkedtem. Bementünk az üzletbe, és minden soron végigmentünk. 
- Tej. Joghurt. Sajt - sorolta Harry, én pedig vettem le a polcokról a dolgokat.
Így mentünk tovább a sorokon, mikor az innikhez értünk. Köztudottan én csak az ásványvizet iszom meg, és gondolom a lányok sem akarnak cukros löttyöket inni, de volt egy baj: a legmagasabb polcon volt.
- Állj fel a kocsiban - mondta Harry, majd megfogta a kocsit, hogy ne guruljon el. Felálltam, de így sem értem el. - Oké, akkor a nyakamba ülsz.
Kicsit furcsán néztem rá, mire ő egy "van más választásod?" nézéssel lezárta a témát. Kiugrottam a kocsiból, Harry pedig leguggolt. Beleültem a nyakába, mire egy csomó ember elkezdett kamerázni, meg fényképezni.
- Basszus - mondta Harry.
- Csak ne kezd el futni, jó? - mondtam kicsit ijedten, de azért a mosoly ott volt az arcomon. Kicsit nyújtóztam, így el is értem az ásványvizet. Levettem 5 üveggel, és egyesével beledobáltam a kocsiba. Harry újra leguggolt, én pedig leugrottam a nyakából. Beharaptam az alsó ajkam, és elkezdtem mosolyogni.
- Most mi lesz? Miért mosolyogsz? - kérdezte.
- Tök cuki a hajad! - mondtam nevetve.
- Te dilis vagy - mondta, és elnevette magát. - Most pedig tolsz engem!
- Juhé! - lóbáltam a karom a levegőbe, majd mikor beleugrott a göndör a kocsiba elkezdtem tolni. 
Mikor már végeztünk, és éppen a kasszánál fizettünk, megláttunk pár újságírót, akik felénk jöttek. Fizettünk, és beraktuk a kosárba a cuccokat, majd gyorsan kimentünk a központból. Pechünkre az újságírók utolértek, és mikor éppen a csomagtartóba pakoltuk be a kaját, leállítottak a szakadó esőben.
- Ön a barátnője? Harry Stylesszal jár? A napokban sokat volt a fiúkkal. Hogyan barátkoztak össze? - jöttek a különböző kérdések. Most mit mondjak? Nem tudják, hogy Niallel járok. Mondjam el? Kétségbe esetten Harryre néztem.
- Nem nyilatkozunk - mondta teljesen nyugodtan Harry, majd odasúgta, hogy üljek be a kocsiba, ő elintézi. A fotósok folyamatosan fotóztak minket, a kocsi ablakán pedig zörögtek az újságírók. A hülyeségeik miatt csurom vizek voltunk. Amíg vártam Harryt, addig idegesen doboltam a kormányon. Mikor beült, sóhajtott egyet, majd bekötötte magát.
- Bármit kitalálnak, elintézem, jó? Most pedig taposs a gázra, és húzzunk innen - mondta, közben pedig hátrafelé bámult.
Bólintottam egyet, és kijártam a parkolóból. A hazafelé út csöndesen telt. Bejártam a ház elé, majd ismét a szakadó esőbe léptünk ki. Felnyitottam a csomagtartót, és a kezembe vettem egy zacskót. Harry ugyan így tett, csak ö kettővel. Felszaladtam a lépcsőn, és kinyitottam az ajtót. Amíg Harry bement addig én fogtam az ajtót, majd becsuktam. Leraktuk a konyhába a zacskókat, majd a nappaliba mentünk. Ahogy beléptünk az ajtóba, mindenki ránk bámult, közben a TV-t nézték. Tudtam. Kitalálták, hogy Harryvel járok. Idegesen megfogtam a fejem, majd megráztam.
Ma Harry Stylest láttuk egy szőke hajú lánnyal a bevásárlóközpontba. A lányt a kocsiban tolta, majd felült a nyakába, és cseréltek. Újságíróinknak nem nyilatkoztak, majd egy fehér Audival távoztak. Vajon Harry új kapcsolatot kezd? Ki ez a rejtélyes lány?
Mikor a riporter elmondta a mondanivalóját elhadartam egy szép szitkozódó szöveget, és leültem a kanapéra.
- Ez most.. mi? - kérdezte Gili lepődötten, majd a képre mutatott, mikor Harry nyakában ülök és röhögünk.
- Nem értem el az ásványvizet - mondtam higgadtan.
Gilian bólintott. Tudtam, hogy megérti, és bízik bennem. Én Niallre néztem. Fa arccal bámult maga elé, majd mikor feleszmélt rám mosolygott, majd Harryre. Megnyugodtam, hogy megérti. Elvégre csak a nyakába ültem bele. Harryre néztem, akinek rögtön eszébe jutott az ígérete.
- Máris! - mondta, majd elfutott telefonálni.
- Oké, azt hiszem én kipakolom a kaját - pattant fel Eleanor, majd beszaladt a konyhába.
- Van még takarítani való? - kérdeztem Loutól.
- Nincs! - kiáltotta büszkén, mélyebb hangon. Erre mindenki elnevette magát, és szanaszét mentünk a házba, egyedül csak én maradtam a kanapén. Rákönyököltem a térdemre, és gondolkoztam. Nem tudom min, de minden eszembe jutott. Felpattantam, majd mikor az emeletre mentem Harry belém ütközött.
- Na?
- Minden lezsírozva, holnap már nem "járunk" - mondta a járunk szót furcsán.
- Szuper - mondtam, és továbbszaladtam.
Niallt kerestem. Minden szobát megnéztem, mikor az utolsóban, a "pihenő-alvó-zenélő-csináljamitakarsz" szobában volt. Az erkélyen ázott, és bámulta a villámokat. Kinyitottam az ajtót, majd leültem mellé. Rám sem nézett, csak elmosolyodott. Az eső annyira zuhogott, hogy a ruhám teljesen vizes lett, a cipőm beázott, a hajamból pedig facsarni lehetett volna a vizet. Niallt nem zavarta, ő csak ült és bámult. Az arcáról már folyt le  a víz, a haja teljesen lelapult, a ruha pedig ráragadt. Elkezdtem hát én is bámulni az eget. Felhős volt, villámlott, és szakadt az eső. Mikor lenéztem az erkélyről, rengeteg színes esernyős-gumicsizmás embert láttam, akik nyugodtan sétálgattak. Az emberek még a rossz idő ellenére is próbálták  szürke Londont színessé varázsolni. Sikerrel persze. A nagy bámulásban arra eszméltem fel, hogy Niall a vállamat öleli. A két kezemet az egyik kezére raktam, és belefúrtam az arcom. Ő ráhajtotta a vállamra a fejét, és nézte a tovább Londont. Gyönyörű volt a kilátás, és így, hogy a villámok fényesebbé tették még szebb volt. Már fél órája ülhettünk az erkélyen összebújva, mikor valaki mögöttünk egy esernyőt tartott a fejünk fölé.
- Gyertek inkább be - mondta mosolyogva Zayn.
Felálltunk, majd besétáltunk a házba. Zayn 2 törölközőt nyomott a kezünkbe, majd elindult az ajtó felé. Mi egyszerre mondtuk, hogy "köszi", mire Zayn megfordult, és kacsintott egyet. Mindketten megtöröltük a hajunkat, aztán egymásra néztünk. Pár pillanatig csak bámultunk, majd kitört belőlünk a nevetés. Úgy néztünk ki, mint az ázott kutyák.
- Hoztam pár ruhát, ha akarod adhatok - mondta mosolyogva Niall, és magához húzott, a kezeit pedig átfonta a derekamon.
- Igen, jó lenne - mondtam majd egy hosszú csókot nyomtam a szájára.
Niall ezután elengedett, majd átment egy másik szobába, és hozott egy lila hosszúújju felsőt, és egy barna hosszúnadrágot. Átmentem a másik szobába, majd levetettem a vizes ruháim. Megtöröltem magam, és felvettem Niall ruháit. Elég viccesen néztem ki, ugyanis a póló a combomig ért, aminek feltürtem az ujját, a nadrág ülepe pedig szinte a térdemig. Feltűrtem a nadrág szárát, így jobb lett. A póló meg mindegy. Mikor kész lettem valaki kopogott az ajtón.
- Gyere - mondtam, majd az ajtóra néztem. Niall lépett be egy alsó naciban.
- Nem hoztam magamnak ruhát - mondta, majd elnevette magát - Milyen jól állnak a ruháim.
- Picit javítottam rajta, mert a nadrág rettenetesen állt - mondtam mosolyogva.
Niall fogott fehér szívecskés pólót, meg egy kék nadrágot és felvette. Annyira tetszett a pólója, hogy végig azt bámultam. Ez persze feltűnt neki, majd mosolyogva rám nézett.
- Csere?
- Csere! - mondtam nevetve, és levettem a pólóm.
Niall is levette, és átadtuk egymásnak. Azt hiszem most nem zavart, hogy melltartóban állok egy fiú előtt, hiszen úgyis látni fog még így. Ő sem bámult meg, csak egy picit rám nézett, és mosolygott. Mikor átöltöztünk, lementünk a nappaliba, ahol már csak Louis volt. Kicsit riadt fejet vágott mikor meglátott.
- Bakker. A szüleim mindjárt itt lesznek, ti miért vagytok itt?
- Nem tudtuk - mondtam ijedten, majd felkaptam a táskám, amibe a ruháim voltak.
Niall is gyorsan felszaladt a ruháiért, majd mikor leért, megköszöntük az estét Lounak, megöleltük, majd kimentünk.
- Akkor most? - kérdeztem.
- Hozzám mehetünk - mondta Niall mosolyogva.
- Oké! - mondtam, és elindultunk a kocsim felé.
Beszálltunk a kocsiba, a ruháinkat hátradobtuk, és elindultunk. Niall végig navigált, aztán odaértük. A ház sárga volt barna ablakokkal és egy barna ajtóval, barna kerítéssel. Beparkoltam a ház elé, majd kiszálltunk, és a szakadó eső miatt befutottunk a házba. Egy folyosóból nyílott szinte az összes szoba. Levettem a cipőm, és bementem a nappaliba. Dideregve leültem a bőrfotelra, mikor Niall meglátta, hogy vacogok. Adott egy pokrócot, én pedig magamra terítettem. Mikor kimen a konyhából, volt időm körbenézni a nappaliba.   Gyönyörű volt. Pár perc múlva a szöszi egy hatalmas tál levessel jelent meg. Az egyiket a kezembe nyomta, a másikat pedig ő kezdte enni.
- Uuu, köszi! - mondtam mosolyogva.
Niall percek alatt bekanalazta a levest, amíg én rinyáltam,hogy meleg. Azt hiszem elege lett, mert mögém jött, és elkezdte fújni. Én csak mosolyogva néztem, mikor abbahagyta.
- Ne mosolyogj! - mondta ős is mosolyogva.
- Te se! - vágtam rá, mire elkezdett csikizni, én pedig felszaladtam az emeletre. Három ajtó volt, én pedig csak úgy tippből beszaladtam az egyiken. Pont a hálóba mentem,de Niall utolért, és ledöntött az ágyra, ahol tovább csikizett. Mikor abbahagyta én még nagyban nevettem, aztán észrevettem, hogy ő csak mosolyogva néz. Ezen én is csak mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam a szájára.
- Na? Jobban vagy? - kérdezte kicsit aggódva, de a mosoly még mindig az arcán volt.
- Most már jobban vagyok, mint voltam - nevettem, és hosszasan megcsókoltam.
- Várj, valamit el kell intéznem - mondta, majd elővette a telefonját, és lefényképezett.
- Mit? - kérdeztem kíváncsian, és a hátára támaszkodva bámultam, hogy mit ír.

@NiallOfficial: A lány, aki Harryvel volt a barátnőm. @JustineE Love ya. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése